Vi som skrattade nyss

Jag har precis ätit lite fil och flingor. Under den tiden har jag även kämpat för idag börjar mitt nya liv som rökfri. Jag tycket själv det går otroligt bra, men om någon hade frågat mig i morse så skulle jag helst av allt i hela världen valt kaffe och cigg. Men jag är ganska stolt över mig själv. Eftersom jag nu har varit rökfri i 5 timmar. Jag hoppas verkligen att detta kommer att gå vägen.

Funderade för någon timme sedan vad man skall ha för höst skor, Och ja jag köpte ett par igår men jag vill ju ha ett par låga och det behövs mer en 1 par.
Kom på att jag har ett per dona dona boots som jag köpte förra året som jag nästan aldrig använt. Dem kommer vara ett komplett par till min andra höst och vinter i Oslo.




Kommentarer
Postat av: Mickis

DUKTIG TJEJ, fortsætt så! I LIKE! :D

2010-09-01 @ 18:48:40
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0