Solens strålar värmer våra kroppar

Klockan är bara 11.48 och jag har hunnit med massor. Var uppe så tidigt som klockan 07.10 är lite stolt över mig själv. Då vi gick till farbror doktorn. Mikaela Tham och Linn Holth begav sig hemåt lite tidigare madens jag väntade på Ida Ristorp.
Jag och Ida gick och solade på brun och blid. Super skönt.
Vi kom nyss in efter våran frukost ute på våran baksida. Solen värmer våra kroppar madens vi tänker på livet.
Nu skall jag hoppa in i duschen och göra mig i årning för idag skall jag jobba på Vero Moda.



       
 


1. Dagens frukost scones,saft och tee
2  Gårdagens klädsel - Halsduk -madebymyself / Jacka - ingen aning / kofta - HochM / T-shirt - madebymyself /Jeans - Gina Tricot/ skor- Din Dko


Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag gillar verkligen din nya "look" och då snackar vi inte bara hår utan SKOR! I LIKE Lu-Lu! Hur gick det på jobbet idag?! :D

2010-09-02 @ 18:20:38
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0