Hemma,trött,glad och ont i kroppen

Äntligen hemma! (och då menar jag inte tv programmet på kanal 4) Efter 8 timmar är jag äntligen i min lägenhet och nerbäddad i min säng! Och är otroligt trött för jag har inte kunnat sova något dem 8a timmarna som det tar.
Men som sagt jag är mycket glad för imorgon skall jag träffa Mikaela Tham världens bästa vän, sedan skall jag jobba på vero moda med Oda.

Att jag varit hos min päron såhär länge var verkligen inte planerat men så blev det. Men det är har även varit otroligt skönt. men som sagt jag gör alltid av med allt för mycket pengar när jag är hemma. Det jag lyckades får med mig efter denna tid i Sverige var följande ; Jacka -Solo// skor- Din sko// Tunikor - Lindex // Kofta - Bik Bok // smycken- Glitter\\ och massor annat smått och gott som är nödvändigt.


Lisa VILL ha!










 peace nu skall lisa nanna!


Kommentarer
Postat av: MIKAELA THAM

Du kommer passa in så himla himla himla bra hær finisen! <3

2010-09-21 @ 14:26:20
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0