HARD

Mycket att göra idag.
Jag har städat och fixa massor i mitt rum som snart kommer delas med Linn Johansson.
Detta beror på att det kommer 2 nya tjejer till vår familj.
Jag han träffa marlen en stund idag hon kom förbi och drak te och småprata lite om allt möjligt,
Sedan var det dax att bege sig till jobbet P.O.P  för jag har inte bara blivit en VeroModa tjej utan även en Polarn o. Pyret.
Och det gillar jag verkligen. det blev en kort dag på jobbet 18.00-21.15.
Imorgon börjar jag inte jobbet på P.O.P förns klockan 17.00. så då kan jag sova ut.





Kommentarer
Postat av: Borga

Dålig du är på att uppdatera korvunge ;)

2011-02-13 @ 23:47:12
URL: http://borga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0