Fullbokad vecka

Och det känns verkligen att jag lever,
Jag har haft en otroligt bra dag förutom att det står som spö i backen.
Min dag började på sandvika storsenter på P.O.P  med Mikaela Tham. det var otroligt kul och lärorikt.
sedan begav jag mig till Strömmen storsenter för att avsluta dagen på VERO MODA där jag jobbade med fina Oda.
Sedan blev det lite solning men tackar man tackar.

Men man kan ju verkligen säga ett världen är liten när vakten som strömmen storsenter är ifårn Linköping och kallas för Näsman "- Ja malin om du läser detta så menar jag Näsman."
Nu skall jag ta och sova lite och drömma om allt jag skall köpa imorgon på vero moda när jag är på jobb. <3

Kommentarer
Postat av: Mamma Annki

Ja men hallå, nu ska du väl inte handla mera eller:) du som handlade så mycket när du var hemma.

Stora kramar ifrån Mammi

2010-09-27 @ 13:48:15
URL: http://stylewithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0