Fuck you and fuck her too

Hem kommen ifrån min jobb intervju/prov jobbning. Det tog mig 30 min och så var jobbet mitt. Det är dock extra jobb men det är alltid något och det gör mig mycket glad att hon valde mig. Men nu har sminket åkt bort håret i en knut och borstade tänder och på med en stor T-shirt ligger jag i sängen och är redo för att sova. imorgon blir det upp tidigt för att träffa en av mina favoriter Jossie.
Glömde berätta förut att jag gick till en frisör för att fixa till min frilla lite, och värdens mysigaste salong och sjukt trevlig personal på en nyöppnad frisörsalong på Majorstuen, hon fixa till min frilla helt gratis. Sånt kan man bara bli glad för.



    
1och2 Dagen klädsel - Sjal -hochm / Tunika- Lindex / Jeans- Gina Tricot / skor -Din sko / kavaj -Second hand-
3Grodan   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0